Geplaatst: 07-02-2010 21:54
Het is goed om kritisch te kijken naar de settings, materiaal en houding van mede teamgenoten en daar feetback op te geven. Ik hoop in iedergeval dat ze dat bij mij wel doen
Hij lag gisteren nog in Seatle en vandaag in Chigago... Het wordt een echte wereld reiziger.Meindert Schuitema schreef: - iSonic speed special W49 (2009)Voor dit jaar op zoek gegaan naar een speedboardje. De w49 schijnt hard te gaan en breed inzetbaar te zijn. Ben benieuwd! Afgelopen zaterdag zou ik hem ophalen op Schiphol... Helaas bleek er iets fout gegaan te zijn waardoor ik met een oud beeld stond en iemand in Canada met mijn iSonic speed special.....
Thanks Meindert, voor mij wordt het de boardrange Falcon 86/102/122. Ik heb al even kunnen testvaren met de 122 en met de planeereigenschappen zit het wel goed, dus groter is voor mij niet nodig.Meindert Schuitema schreef:Ik ben 180 en 80kg. Sja ik vind de 101 erg lekker varen als ook de 133. Kwa range had ik misschien beter 87 - 111 - 133 of 87 - 101 - 122 kunnen nemem. Gat tussen 133 en 101 is inderdaad wel groot. Met de 7.6 val je in windgaten snel stil met de 101 en op de 133 is de 7.6 wat klein. Maar daar kom je vaak achteraf pas achter.
Mocht ik nogmaals kiezen dan zou ik denk ik voor 87 - 101 - 122 gaan. Zeker met een 8.2 als grootste slalom maat.
Thanks Barry, met de Choco fins erbij naast de Selects die ik al heb moet dat dit jaar wel lukken.Barry Klasens schreef:Ik denk juist dat je op dat punt veel winst kunt behalen. Ik heb dagen gehad dat mijn topsnelheid met 4-5 km omhoog ging door een maatje kleiner/groter te pakken.
overpowered: 1 cm downhaul meer en vin 2 cm kleiner
underpowered: 1 cm downhaul minder en vin 2 cm groter
4 tot 6 cm tussen je vinreeks is in mijn ogen te veel.