trekkie

Gear discussies
Plaats reactie
Jurjen
DFS teammember
Berichten: 725
Lid geworden op: 04-02-2010 18:56

trekkie

Bericht door Jurjen » 05-03-2011 08:58

In de lengte vorige jaar mijn oude hobby weer opgepakt namelijk stukkie fietsen op de racefiets. Goed voor de conditie en duurvermogen.

Afbeelding

Wist al dat ik een wat lagere belasting erg lang vol kan houden maar bij langere sprints of bergop blijf ik toch langzaam dood gaan.
Je kent het wel kapot 2.0 De herstelperiode wordt wel steeds korter maar kom nog steeds dat explosieve tekort.

Ben vervolgens weer een paar keer met mijn oude trouwe mtb de bossen in gedoken en dat beviel ook super. Echter dacht de mtb er iets anders over. Afgelopen maandag nog maar een versere mtb trek 6300 uit 2009 gekocht :D

Afbeelding

wie gaat er eens mee een rondje fietsen?
If it is not blowing it is sucking!

Chris Focking
DFS teammember
Berichten: 747
Lid geworden op: 16-02-2010 15:54

Bericht door Chris Focking » 05-03-2011 15:35

JA!

Jurjen
DFS teammember
Berichten: 725
Lid geworden op: 04-02-2010 18:56

Bericht door Jurjen » 16-03-2011 19:47

waarschijnlijk zondag met een kluppie de bossen rond bergen op zoom (on)veilig maken.

Afgelopen zaterdag met de fitnessclub in de drunense duinen rondgetrappeld. Ben daar maar 3 keer onderuit gegaan. 1 x na een afdaling door het mulle zand wat net een paar meter te lang duurde waar ik niet tijdig genoeg de schoenen los klikte. 1 keer boomstronk die ik net niet miste met het achterwiel en onoverzichtelijke bocht waar de correllatie snelheid en bochtradius niet geheel in balans was :wink:
If it is not blowing it is sucking!

Plaats reactie