Water in Unifiber carbon giek

Gear discussies
Meindert Schuitema
Berichten: 124
Lid geworden op: 06-02-2010 17:41

Bericht door Meindert Schuitema » 07-09-2011 08:45

Die stoppen heb je met een tangetje zo af (ze zitten niet gelijmd of zo). Dan zie je in de binnenkant van de buis schuim zitten. Ook die trek je met een tangetje zo uit de buis. Al het water moet er dan zo uit kunnen... Hoe je voorkomt dat het water erin loopt? Je kan de stoppen vast kitten of iets dergelijks maar dan krijg je ze er nooit meer uit....

Edit: mijn unifibers waren van 2008.... Weet niet vanaf welk jaar ze monocoque zijn....

Nils Duindam
DFS teammember
Berichten: 1144
Lid geworden op: 03-02-2010 20:40

Bericht door Nils Duindam » 07-09-2011 22:18

Meindert Schuitema schreef:Die stoppen heb je met een tangetje zo af (ze zitten niet gelijmd of zo). Dan zie je in de binnenkant van de buis schuim zitten. Ook die trek je met een tangetje zo uit de buis. Al het water moet er dan zo uit kunnen... Hoe je voorkomt dat het water erin loopt? Je kan de stoppen vast kitten of iets dergelijks maar dan krijg je ze er nooit meer uit....

Edit: mijn unifibers waren van 2008.... Weet niet vanaf welk jaar ze monocoque zijn....
"Helaas" is het een monocoque.
Enige remedie is permanent op achterkant neer zetten, er komen hele kleine beetjes uit. Kwestie van geduld. :wink:
Heren bedankt voor alle tips!
Topic mag dicht.

Meindert Schuitema
Berichten: 124
Lid geworden op: 06-02-2010 17:41

Bericht door Meindert Schuitema » 08-09-2011 11:02

Ik had ook de monocoque variant. Gewoon eindstuk eraf halen doppen eraf, schuim eruit en ze lopen zo leeg... Als het goed is zijn ze helemaal hol...

Plaats reactie