X6 giek of wat anders?

Gear discussies
Jurjen
DFS teammember
Berichten: 725
Lid geworden op: 04-02-2010 18:56

Bericht door Jurjen » 12-10-2011 21:40

Heb 2 HPL carbon gieken gehad.
Niet de stijfste maar ze blijven wel heel. Heb na jarenlang gebruik beide gieken verkocht omdat de lengtes niet meer uitkwamen met de zeilen.

Meesten versterken het kopstuk voor wat extra stijfheid en stevigheid.
Standaard kopstuk heb ik wel een paar keer gebroken. Uiteindelijk vervangen door een streamlined kopstuk.

En die had ik nooit moeten verkopen :x
If it is not blowing it is sucking!

Meindert Schuitema
Berichten: 124
Lid geworden op: 06-02-2010 17:41

Bericht door Meindert Schuitema » 16-10-2011 17:32

Ik heb nu een jaar gieken van aeron en ben er erg tevreden over. Nette stijve giek voor een mooie prijs. Ik vind hem kwa stijfheid niet onderdoen voor de bekende merken. Hij is alleen iets zwaarder.... Maar ja hij breekt dan ook niet dat scheelt ook weer :D

Ik weet niet of ik jou sprak afgelopen dinsdag op Horst (was emand met een gebroken X6 giek), maar zoals ik toen ook zei: telstar heeft altijd mooie aanbiedingen met aeron gieken. Als je prijs kwailiteit verhouding meeneemt is het een absolute topper.

Barry Klasens
DFS teammember
Berichten: 825
Lid geworden op: 02-02-2010 22:55

Bericht door Barry Klasens » 16-10-2011 19:48

Meindert Schuitema schreef:Ik heb nu een jaar gieken van aeron en ben er erg tevreden over. Nette stijve giek voor een mooie prijs. Ik vind hem kwa stijfheid niet onderdoen voor de bekende merken. Hij is alleen iets zwaarder.... Maar ja hij breekt dan ook niet dat scheelt ook weer :D

Ik weet niet of ik jou sprak afgelopen dinsdag op Horst (was emand met een gebroken X6 giek), maar zoals ik toen ook zei: telstar heeft altijd mooie aanbiedingen met aeron gieken. Als je prijs kwailiteit verhouding meeneemt is het een absolute topper.
Meindert ik was maandag op StrandHorst, als jij er toen ook was is er een grote kans dat we elkaar gesproken hebben. Zou wel gek zijn 2 teamleden die elkaar spreken en elkaar niet herkennen :)
Ik heb die dag 2 mensen gesproken die beide de Aeron gieken adviseerden. Ik denk dat ik mijn keuze al gemaakt heb.

Meindert Schuitema
Berichten: 124
Lid geworden op: 06-02-2010 17:41

Bericht door Meindert Schuitema » 19-10-2011 11:30

Het was inderdaad Maandag! En ik ben dan ook geen team lid meer he! ;-)

Plaats reactie