GT-31 instellingen en firmware

GPS discussies
Christiaan van Gilst
DFS teammember
Berichten: 1482
Lid geworden op: 01-02-2010 20:01

Bericht door Christiaan van Gilst » 10-12-2011 17:53

Wat is je probleem ermee?
Speed Genie Sound: GT31 Speed Genie provides bio-feedback sound/light indicators: acceleration, max n-second average speed increase and also audio-announces the max avg speed result. Sounds are designed for GT31 mounted inside the helmet to provide sailors audio-feedback so that they can focus their eyes on sailing to improve safety and maximize speeds. LED bio-feedback is designed for arm-mounted GT31. Set (ALERT>SPEED GENIE>ON) to enable Speed Genie helmet bio-feedback. If you need sound, set (ALERT>BUZZER>ON). The bio-feedback is delayed about ~2 seconds, due to the limited bandwidth of the GT31 Doppler system. Please see README file for details.


Hans Schoenmaker
DFS teammember
Berichten: 644
Lid geworden op: 05-10-2010 13:07

Bericht door Hans Schoenmaker » 10-12-2011 20:19

Nou... telkens als ik mijn max speed of average 10 sec of zo wil weten heb ik geen idee hoe! ALs ik het jullie vraag dan weten jullie altijd meteen... nou mijn max was xxx en average blablabla...

Ik zie altijd alleen mijn laatste baantje gemiddeld volgensmij...

Ik heb dus geen idee wat ik zou moeten kunnen zien...

Menno van den Berg
DFS teammember
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05-02-2010 08:19

Bericht door Menno van den Berg » 10-12-2011 21:42

Bij "MISC" de "HISTORY MAX" aan zetten.
nu heb je er bij het speed menu history max bij gekregen.
als je de kiest wisseld je beeld naar max speed (van je laatste rak), max 10sec (van je laatste rak) naar history max. dat zijn dus je beste max en 10sec van de sessie.

Plaats reactie