Voor hen die dat interessant vinden: ik heb voor 2011 de Regio-cup Zuid datums in de DFS Agenda gezet. De eerste staat zondag 3 april geplant aan de Kabbelaarsbank.
https://www.google.com/calendar/hosted/ ... ssionid=OK
zie ook http://www.zw7.nl/kalender.htm
Regio cup Zuid 2011
-
- DFS teammember
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 03-02-2010 20:01
Regio cup Zuid 2011
NED-811
-
- DFS teammember
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 03-02-2010 20:01
-
- DFS teammember
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 03-02-2010 20:01
vandaag 1 van de meest beroerde regio cups gevaren: wind was an-uit-aan-uit: het ene moment was 7.8 bijna overpowered en het andere moment was 8.8 nog te klein om te planeren ... zal zometeen de GPS nog eens uitlezen, misschien valt de dag dan nog wat mee.
Onderweg naar huis viel de auto nog spontaan uit, terwijl ik moest stoppen voor de stoplichten op de A59 bij Brede (kruising met de A27): niet echt een ideal plek om stil te vallen. Van de stress had ik mezelf vervolgens ook nog buiten gesloten, maar daar bracht reddende engel Jurjen hulp: een kruiskop schroevendraaier om de reserve sleutel uit de achterlamp te halen ... Jurjen: hartelijk dank
Wel vreemd trouwens, toen ik even later was afgezet bij een benzine pomp om de ANWB te kunnen bellen, besloot ik toch eerst nog maar eens te kijken of hij alsnog wilde starten: en warempel, dat wilde: ik ben daarna dus alsnog gewoon naar huis gereden. Waarschijnlijk was de motor gewoon te heet ( moet natuurlijk ook geen 120 willen rijden 8) ), en kon ik nadat ie wat was afgekoeld weer verder ... van de week maar eens naar laten kijken
Onderweg naar huis viel de auto nog spontaan uit, terwijl ik moest stoppen voor de stoplichten op de A59 bij Brede (kruising met de A27): niet echt een ideal plek om stil te vallen. Van de stress had ik mezelf vervolgens ook nog buiten gesloten, maar daar bracht reddende engel Jurjen hulp: een kruiskop schroevendraaier om de reserve sleutel uit de achterlamp te halen ... Jurjen: hartelijk dank
Wel vreemd trouwens, toen ik even later was afgezet bij een benzine pomp om de ANWB te kunnen bellen, besloot ik toch eerst nog maar eens te kijken of hij alsnog wilde starten: en warempel, dat wilde: ik ben daarna dus alsnog gewoon naar huis gereden. Waarschijnlijk was de motor gewoon te heet ( moet natuurlijk ook geen 120 willen rijden 8) ), en kon ik nadat ie wat was afgekoeld weer verder ... van de week maar eens naar laten kijken
NED-811