MissonXL 20-21 augustus

Evenementen discussie
Barry Klasens
DFS teammember
Berichten: 825
Lid geworden op: 02-02-2010 22:55

Bericht door Barry Klasens » 19-08-2011 20:00

Veel plezier allemaal, hopelijk rkijgen jullie nog een beetje wind.

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2011 02:05

Ik kan helaas ook niet varen want mijn mast is doormidden.
Hans Schoenmaker schreef:Misschien leuk voor een nieuw topic: "Wat heb jij alemaal al gesloopt dit jaar?" Met een troostprijs voor de grootste pechvogel!
Een HELE miniatuur surfset :P

Christiaan van Gilst
DFS teammember
Berichten: 1482
Lid geworden op: 01-02-2010 20:01

Bericht door Christiaan van Gilst » 21-08-2011 21:18

The Mission XL was weer super gezellig dit jaar. Veel nieuws te zien, lekker eten, super sfeer. Wind was er gelukkig ook nog vandaag. Dus toch nog lekker kunnen varen met 7.1 voor een paar uurtjes. Op naar de volgende editie.

Menno van den Berg
DFS teammember
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05-02-2010 08:19

Bericht door Menno van den Berg » 21-08-2011 21:48

onverwacht nog een lekker feestje geweest :D
vandaag zelfs nog kunnen varen met 7.6 en 110l
was weer gezellig met christiaan en jurjen, mark ook nog ff gezien en een beker uitgerijkt. :D

ps, gisteren waren het maar kleine biertjes die er getapt werden, maar vanmorgen bleken ze toch groot genoeg :roll: :D

Jurjen
DFS teammember
Berichten: 725
Lid geworden op: 04-02-2010 18:56

Bericht door Jurjen » 21-08-2011 22:23

zelfs nu nog :oops:

super feestje gehad met een aantal onverwachte "hoogte"punten en ook vandaag wederom de grootste lol gehad.

zeker eentje die nog wel eens nagesproken gaat worden :D

Oja, tip. Als je menno tijdig uit zijn bed wilt krijgen moet je een vers gezette kop koffie 2 meter langs zijn bed zetten :twisted:
If it is not blowing it is sucking!

Menno van den Berg
DFS teammember
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05-02-2010 08:19

Bericht door Menno van den Berg » 21-08-2011 22:44

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mark
DFS teamcaptain
Berichten: 1899
Lid geworden op: 01-02-2010 18:34

Bericht door Mark » 22-08-2011 13:55

MissionXL accomplished!

Gisteravond laat thuis gekomen na een leuke, spannende, drukke en inspannende dag. Zelf heb ik in de ochtend mijn twee heats gevaren, beide overpowered, heat 1 op het Raceboard met de 9.5, heat 2 met de 134ltr en 8.4, twee keer als 5e. Charlynn had haar eerste heat uitgevaren en was al bij de start van haar 2e heat maar de wind was gewoon te hard voor haar, ze vaart nog zonder trapeze. Ze is daarop door één van de boten terug naar de kant gebracht. Het bleek dat we ons beide voor de finales gekwalificeerd hadden maar omdat we de pijp wel leeg hadden hebben we die niet meer meegevaren en de rest van de middag genoten van alle actie op en naast het water. Nu aan het nagenieten met een voldaan en trots gevoel. Een super MissionXL voor ons beide wat smaakt naar meer!

Organisatie bedankt en volgend jaar zijn we er weer bij! :D

Pics: http://picasaweb.google.com/mhpm.van.osch/MissionXL2011

Jurjen
DFS teammember
Berichten: 725
Lid geworden op: 04-02-2010 18:56

Bericht door Jurjen » 22-08-2011 22:38

mijn mission ervaring is ietskes anders :P Of laat ik het anders zeggen. De focus lag elders

Zaterdagochtend om 7:30 begonnen om de laatste hand te leggen aan de badkamer wat ook gelukt zou zijn als het tegeltje achter het wasbakje in de wc een beetje had meegewerkt. Om rond 18:30 er uit ellende mee opgehouden, bus had ik reeds ingepakt dus instappen en de turbo rood stoken richting zeeland om in ellemeet onder de douche te springen om met de fiets me met gepaste spoed naar de kabbelaarsbank te vertoeven.

Flap al fietsend gebeld waar die uithing en alvast het eerste biertje van de avond veilig gesteld :) Daar aangekomen bleek dat het op een hele bijzondere manier onmogelijk werd gemaakt om diep in het glaasje te kijken. De bierplastic/glazen waren met 50% gekrompen. Gelukkig werd deze "enorme tegenslag" die ons allen diep erg diep raakten ruimschoots gecompenseerd door de sfeer en aanwezigen. Ik heb werkelijk geen idee hoe laat we weer naar buiten strompelden al gok ik ergens tussen 3 en 4 uur maar ik kan er gerust een uurtje en tig hersencellen langs zitten :tut:

Wat er allemaal in de tijd tussen binnenkomst en buitenkomst is gebeurt laat zich erg makkelijk omschreven. Veel en nog meer :twisted: Je had erbij moeten zijn ! Zulke feestjes zijn briljant voor je ego maar rampzalig voor de lever :shock:

Met flap, storm en laura meegelopen/fietst (ging nog raar maar waar) onder het genot van een berg lallende belgen naar de camping gegaan om daar de fiets achterin een bus te mikken en naar ellemaat te verkassen. Mooi dat scheelde alweer dat takke eind fietsen. Slim nee niet echt maar wel zo handig :-r Rond een uur of 9 stond ik alweer "fris en fruitig" langs het bed. Meteen maar de poging ondernomen om flap uit bed te krijgen door een kop koffie 2 meter langs zijn bed te zetten. Welke wonderbaarlijk goed werkte moet ik eerlijk zeggen. Vervolgens nog een poging gedaan door de rest op te trommelen door een foto te smsen van de nog af te bakken chroisants met de mededeling: Een half uur! Helaas gaf dit niet het gewenste resultaat, reden is me helaas nog steeds volledig onbekend :wink: Tent dubbelvouwen en achterin mikken kost indien nodig toch maar maximaal 3 minuten (kwestie van prioriteiten). Ritje van camping naar ellemeet kost je vervolgens nog een keer een paar minuten. Wat betekend dat je zelfs nog iesie een kop koffie kunt zetten EN nuttigen voordat ze klaar waren. Voor de volgende keer moet ik me nog bedenken wat wel zou kunnen werken :duh

Zondag begonnen met ontbrakken aan de oever en nog wat surfers te spreken die ik helaas te weinig zie maar wel regelmatig contact mee. Om daarna in de loop van de dag even relaxt in het zonnetje te liggen op de oever. Oja, d'r stond ook nog een wat vlagerig windje. Voldoende om te planeren maar ik lag zo lekker in het zonnentje. Spulletjes had ik al naar de oever gesleept. Maar het optuigen zocht ik niet echt. Gelukkig kan ik een 7.6 van iemand lenen en met mijn eigen board nog een paar heerlijke rakken gemaakt. Voelde me daarna meteen een stuk beter/frisser.monterder. De zondag uiteindelijk af gesloten door met een paar man / vrouw gezellig een hapje te eten.
If it is not blowing it is sucking!

Plaats reactie