USM Zaterdag 29 september - Strand Horst

Evenementen discussie
Menno van den Berg
DFS teammember
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05-02-2010 08:19

Bericht door Menno van den Berg » 30-09-2012 17:40

Nils Duindam schreef:Hier woei hier nauwelijks, flinke regenbuien, nog eea te doen, weinig wind te zien op telstarsurf om aan het einde van de middag te gaan.
Helaas weer een gemiste kans.
Het wel zin om vandaag te gaan, maar helaas weer twijfelwind op Horst...
Mark van Osch schreef:Het blijft gokken om naar Horst te gaan op zo'n dag maar bij mij zat/zit het er niet in dit weekend. Gewoon ff druk en andere prio's. Wel nog ff gistermiddag kort gevaren op de plas bij family&friends. Erg tevreden hoe de conditie vooruit gaat! :D
Dat is ook de rede dat ik meestal naar zeeland rij.
je rijd dan idd wel een stuk verder maar als je toch al ver moet rijden kan dat stukje er ook nog wel bij.
als ik kijk hoe vaak er in zeeland wel wordt gevaren en in het binnenland niet dan vind ik het nog steeds de moeite.
gisteren weer 130km gemaakt.

Afbeelding

gevaren met 6.7 en de 102l, voor de eerste keer zoveel controle gevonden dat ik in staat was het board gewoon vol door te laten lopen over de toch wel flinke chop die er stond.
dat was echt een erg gaaf gevoel, zelfs nog ff de zee op geweest met de slalom set.
eerst 2km hoogte pakken om bij de zandbank uit te kunnen komen.
een paar rakjes op zee gemaakt maar was toch wel een beetje bang van de branding met mn slalom spullen 5km uit de kust.
als je dan je mast breekt..... :?
wel erg gaaf om te doen....maar toch maar weer snel terug.
in een downwindrak over de chop terug gevaren....... was zo nu en dan best eng :P

Menno van den Berg
DFS teammember
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05-02-2010 08:19

Bericht door Menno van den Berg » 30-09-2012 18:19

Barry Klasens schreef:NoordWest: Constant, voorspellingen vallen vaak mee.
volgende keer met NW ook weer eens op horst kijken, idd al een paar keer een leuke sessie gehad met NW.
ik moet ook nog van iemand mn uur gemiddelde terug pakken :D
en voor laura is het ideaal om in de voetbanden te leren varen.

Barry Klasens
DFS teammember
Berichten: 825
Lid geworden op: 02-02-2010 22:55

Bericht door Barry Klasens » 30-09-2012 21:24

Menno van den Berg schreef:
Barry Klasens schreef:NoordWest: Constant, voorspellingen vallen vaak mee.
volgende keer met NW ook weer eens op horst kijken, idd al een paar keer een leuke sessie gehad met NW.
ik moet ook nog van iemand mn uur gemiddelde terug pakken :D
en voor laura is het ideaal om in de voetbanden te leren varen.
Een mooie NW wind hebben we volgens mij niet gehad op Horst deze zomer. Zit ik ook nog op te wachten voor een 200Km+ en een uur van 40+.

Met W zou ook kunnen maar dan zal de afstand en uur iets tegen vallen maar dan kun je weer een leuke NM varen.

Menno van den Berg
DFS teammember
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05-02-2010 08:19

Bericht door Menno van den Berg » 30-09-2012 21:53

was mijn verjaardag cadeau :D

er was toen ook een usm
http://www.gps-speedsurfing.com/default ... &val=37708

Nils Duindam
DFS teammember
Berichten: 1144
Lid geworden op: 03-02-2010 20:40

Bericht door Nils Duindam » 30-09-2012 23:17

Ik rijd 900 km per week, voor mijn werk, en ben gemiddeld 11 uur van huis per dag, daarom heb ik in het weekend meestal geen zin om ver te rijden... :?

Plaats reactie